Nejnovější zprávy: Zlatá tretra odhalila hlavní hvězdu. Do Ostravy dorazí létající tyčkař Duplantis Povodí Odry otevře nepřístupná místa, veřejnosti zpřístupní tři přehrady

Společnost

Pojednání o flanelu aneb pohled ostravských markeťaček

Ostravské flanelové dny pozdravily také dvě přední ostravské markeťačky Petra Javůrková (marketing Janáčkovy filharmonie Ostrava) a Michaela Dvořáková (marketing projektu Koncertní sál Ostrava).

Zleva Petra Javůrková a Michaela Dvořáková. Foto: Martin Ferko

„Ostravské flanelové dny nás zaujaly také z profesního hlediska. Oceňujeme práci s cílovými skupinami i využití síly sociálních sítí. A načasování kampaně považujeme za naprosto dokonalé. Rozhodly jsme se tedy napsat na téma flanel stejně dokonalý marketingový PR článek,“ říká Michaela Dvořáková.

Petra Javůrková dodává: „I když se ve svém oboru cítíme jako ryby ve vodě, nechtěly jsme nic nechat náhodě a využily jsme nástroje pro psaní na bázi umělé inteligence. AI (Artificial Intelligence) neboli umělá inteligence pro textovou generaci je nástroj, který dokáže vytvářet smysluplné věty a texty na základě dat a informací. Poslední dobou se s těmito nástroji roztrhl pytel a z výsledků, které generují, jde místy mráz po zádech.“

Zadání: Flanel, symbol, společnost

Výsledek:

Flanel je důležitým materiálem a jeho vynález znamenal pro svět a společnost mnoho výhod. Flanel se stal symbolem jednoty a solidarity. Jeho použití na oblečení navozuje pocit sounáležitosti a zároveň dodává oblékanému pocit pohodlí a bezpečí. Pro společnost symbolizuje flanel sílu a odolnost, která je nezbytná pro překonání náročných časů. Flanel se stal důležitou součástí společenských událostí a oslav. Lidé oblékající si oblečení z flanelu se připojují k ostatním a vytváří tak příjemnou společnou atmosféru. Tento materiál je také oblíbeným štítem, který se nosí na společenských setkáních a na večírcích.Je to symbol pohodlí, odolnosti a stability, které jsou nezbytné pro přežití. (Autorem textu je nástroj Textie pod marketingovým vedením Petry a Michaely.)

Co však umělá inteligence (AB AI) bez správného marketingového vedení neumí? Kde jsou jeho její limity?

  • Jazyková nedokonalost
  • Neschopnost adekvátní interpretace vyhledaných informací
  • Nemá empatii
  • Častá plytkost výstupů
  • Neschopnost vyhodnotit etické stránky
  • Pracuje s neověřenými informačními zdroji
  • Nepracuje s nejnovějšími poznatky ve zvoleném oboru