Byznys
03/11/2022 Petr Sobol

Ocenění Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje letos získalo 19 podnikatelů

Ve středu byly na Krajském úřadě Moravskoslezského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 21. ročníku ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje.

Národní cenu v sedmi kategoriích (Výroba a prodej potravin a nápojů, Výroba a prodej obuvi, oděvů a textilií, Služby osobní péče, Autodoprava a související služby, Stravování, pohostinství, ubytovací služby a cestovní ruch, Sportovní činnost, hobby a volný čas a Vzdělávání, sociální péče a zdravotnické služby) získalo celkem 19 podnikatelů. Velká většina z nich se přitom řadí do kategorie drobných živnostníků nebo malých a rodinných firem a více než 63 % z nich zaměstnává méně než deset lidí.

Udělení cen proběhlo pod záštitou hejtmana Moravskoslezského kraje Ivo Vondráka a s podporou Moravskoslezského kraje. Ceny předával 1. náměstek hejtmana Jakub Unucka.

„Zákazníkům může toto ocenění zaručit, že budou s nákupem nebo službou spokojení. Pro jeho držitele je pak známkou, že svůj byznys dělá dobře a poctivě. Doufám, že povzbudí v této těžké době nejen ty oceněné, ale i ostatní podnikatele v Moravskoslezském kraji,“ řekl Unucka.

„Jsme rádi, že v tomto nelehkém období můžeme veřejnost upozornit na podnikatele v Moravskoslezském kraji, které vysoké očekávání spotřebitelů naplňují, a že nás Moravskoslezský kraj i letos v tomto úsilí podpořil. A věřím také, že si k dnes oceněným firmám najdou cestu další spokojení zákazníci z celé republiky,“ uvedl za SČS během slavnostního vyhlášení koordinátor celé akce Viktor Vodička.

Cenu Spokojeného zákazníka uděluje SČS na základě skutečnosti, že subjekt, který toto ocenění získal, poskytuje své produkty a služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to nejen s přihlédnutím k jejich bezpečnosti a kvalitě, ale i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím nárokům samotných spotřebitelů.

Do hodnocení a konečného výběru oceněných podnikatelů jsou přitom zapojeni nejen spotřebitelé, ale i zástupci místních a podnikatelských samospráv, profesních komor, dozorových orgánů, živnostenských úřadů i dalších nevládních organizací. Návrhy na přiznání ceny jsou přitom vždy podrobeny přezkoumání v hodnotící komisi, která byla v Moravskoslezském kraji ustavena již v roce 2001 a jejímž předsedou je pan Tomáš Gebauer, vedoucí odboru vnitra a krajský živnostenský úřad.

Od prvního vyhlášení ceny Spokojeného zákazníka bylo takto do dnešního dne jen v Moravskoslezském kraji uděleno již celkem 267 ocenění.

Sdílejte článek