Společnost
30/04/2021 Admin PATRIOT

​Tištěný Magazín PATRIOT zamířil do trafik, koupit si ho můžete i on-line!

Tištěný Magazín PATRIOT míří po pěti letech od začátku vydávání do trafik v Moravskoslezském kraji.

Magazín, který od dubna 2016 do konce minulého roku vycházel každé dva měsíce, a od letošního ledna je měsíčníkem, dosud fungoval jen na bázi předplatného.

"Jako lokální dvouměsíčník jsme pro distributory dlouho nebyli moc zajímaví. Od ledna 2021 ale vycházíme každý měsíc, navíc máme vydání již i pro Zlínský kraj a na podzim se chystáme na Olomoucko, takže se pohled na nás pomalu mění," říká Jaroslav Baďura.

V distribuci PNS je zatím vydání pro Moravskoslezský kraj, na Zlínsku se zařazení do volného prodeje chystá. "Čtenáři si nás mohou také koupit v elektronické podobě, do seznamu svých titulů nás zařadila Alza," říká Baďura.

Tváří nového vydání je havířovský rodák a frontman kapely Kryštof Richard Krajčo, jedním z hlavních témat magazínu je několik článků k debatě o zavedení čtyřdenního pracovního týdne, nechybí pravidelný test autmobilu ani rubrika Jako doma, která představuje cizince, kteří se usadili v Moravskoslezském kraji.

Na úplně první titulní straně v dubnu 2016 byl zakladatel cukráren Ollies Ivo Gondek, nejnovější tváří titulní strany v dubnu 2021 je Richard Krajčo. Grafika: Pavel Krmášek

Součástí magazínu je již od začátku roku také zábavný golfový seriál pro začátečníky i zkušené hráče, nabídka filmových novinek, zprávy o zásadních inovacích v moravskoslezských firmách, rozhovory o architektuře, módě, gastronomii.

Magazín zmíněných pě let vychází nepřetržitě, na titulních stranách se objevily desítky osobností veřejného života z našeho kraje. "Je těžké jmenovat jen některé, ale největší čtenářský ohlas měly magazíny s titulní stranou věnovanou Milanu Barošovi, Janu Světlíkovi, Zdeňku Chlopčíkovi, ale i Vladivojně, Třem tygrům a řadě dalších osobností," říká šéfredaktor.

První vydání, které jde v Moravskoslezském kraji do trafik, prodejen GECO a také na čerpací stanice, vychází 30. dubna v novém layoutu. Postaral se o něj ostravský Kantors Creative Club.

"Máme nové písmo, hodně změn doznala grafika jednotlivých rubrik, kvůli zařazení do volného prodeje jsme přidali na titulku, kde byl dosud jen portrét osobnosti vydání a název magazínu, i headliny," říká Baďura.

Vydavatelství ke spuštění prodeje magazínu spouští poměrně rozsáhlou kampaň na bezmála dvou desítkách billboardů v Ostravě, v Hitrádiu Orion poběží celý květen spot.

Ukázka z kampaně. Grafika: Pavel Krmášek

Rovněž na Facebooku redakce zařazení do volného prodeje bude připomínat, reklama poběží i v prodejnách GECO a vydavatelství pořídí i velkoformátové reklamy na ostravských tramvajích.

Sdílejte článek