„Zákazníkům bude k dispozici 70 obchodů s produkty světoznámých značek za zvýhodněné ceny, a dále restaurace, kavárny i dětské hřiště. Součástí centra bude také 800 parkovacích míst. Pro ty, kdo sem nepojedou autem, bude zajištěna kyvadlová autobusová doprava z centra Ostravy,“ uvedla Kolaříková.
Podobné centrum zaměřené na prodej zboží z minulých kolekcí předních zahraničních i tuzemských značek s výraznými slevami podle ní v regionu není.
Generální ředitel TK Development Mogens Pedersen uvedl, že první fáze projektu je již téměř ze 70 procent obsazena.
„K tomuto výsledku jistě přispěla ideální poloha arény, která bude lákat nejen české zákazníky z Ostravy a okolních měst, ale také zájemce ze sousedního Polska. V regionu působí velcí zaměstnavatelé a v okruhu 60 minut jízdy od našeho projektu žije až 3,2 milionu obyvatel s velkou kupní silou,“ uvedl generální ředitel TK Development Mogens Pedersen
Společnost se specializuje na maloobchodní nemovitosti (obchodní centra či outletová centra) v severní a střední Evropě, působí na realitním trhu v Dánsku, Švédsku, Polsku a v ČR. V Česku vybudovala devět obchodních center, mimo jiné Futurum v Ostravě a Hradci Králové, Frýda ve Frýdku-Místku nebo outletové centrum Fashion Arena Outlet Center v Praze.