Byznys
24/09/2023 Marek Prorok

SalesMajstr! O byznysu zábavně i kreativně

Foto: Jiří Ledvoň

Patrioti MSK spolu s RAYNETem připravili na 14. září další díl setkání odborníků na obchod a marketing, na kterém se do hloubky probírala témata umělé inteligence, hodnot a smyslu podnikání, stejně jako správného nastavení akviziční strategie.

Pokud jste během své kariéry zažívali převážně nudné a nezáživné konference, na nichž si prezentátoři v první řadě hladí svá ega, budou pro vás akce Patriotů MSK balzámem na podnikatelskou duši. Příští členská akce je naplánována stylově na pátek 13. října a jejím tématem je: Jak chodit spát s čistou hlavou jako CEO: Projektové řízení a strategické cíle.

Na posledním SalesMajstr MeetUpu byli k vidění čtyři řečníci, kterým na přeplněných schodech RAYNET Tower v Porubě naslouchala stovka posluchačů.

Anna Bohoněk ze vzdělávací společnosti ELAI otevřela téma umělé inteligence (AI), a celého spektra způsobů, jakými může pomáhat v obchodu i marketingu. Osobně AI využívá v rolích vyhledávače, juniora, kolegy i kouče. Přestože dnes už jazykové modely fungují i v českém jazyce, ukázala, že v zadávání instrukcí mezi angličtinou i češtinou stále existují propastné rozdíly. A což takhle si pořídit virtuálního asistenta, který se vám postará o veškeré zápisy z porad i schůzek?

Mikuláš Hurta z NIL Textile vnesl do diskuse téma smyslu. Dříve působil ve společnosti s několikanásobně vyššími obraty, přesto si našel vlastní cestu a založil firmu, která výrobu textilu zapojuje do cirkulární ekonomiky. Vyrábí recyklované materiály i oblečení, přičemž obnošené kusy oděvů mohou lidé firmě vracet a ona z nich speciální metodou vytvoří nové. Tento přístup firma nabízí i globálním značkám, a řeší tak zcela konkrétní potřebu naší civilizace, kterou si řada manažerů ještě možná ani neuvědomuje.

Vojtěch Bořil ze společnosti Kontent.ai představil inovativní produkt systému správy obsahu (CMS), který využívá integrovanou AI. Ve své prezentaci vysvětlil, jakým způsobem bylo nutné přenastavit akviziční strategii s ohledem na specifické potřeby cílové skupiny. Poslední prezentátor Ivan Boruta, zakladatel Borcadu se podělil o své dlouholeté podnikatelské zkušenosti včetně finálního prodeje své firmy, který proběhl na konci minulého roku.

Za zmínku stojí rovněž úvod setkání, během kterého duchovní otec Patriotů MSK Tomáš Buchwaldek vběhl na pódium ve žlutém saku a roli legendárního Horsta Fuchse, a pokoušel se účastníkům prodat odšťavňovač, nikoli za cenu 5000 Kč dokonce ani 3000 Kč, ale...

Na tomto příkladě bylo krásně vidět, že existují velmi odlišné styly, jak vést obchodní jednání. Patrioti MSK dlouhodobě usilují o kultivaci podnikatelského prostředí a rozvoj obchodu, jehož cílem je uspokojování skutečných nikoli smyšlených potřeb klientů.

Tomáš Buchwaldek z Patriotů MSK v roli Horsta Fuchse - SalesMajstr MeetUp. Foto: Jiří Ledvoň

Sdílejte článek