Salon Witová
30 let krásy a vytrvalosti
Investiční skupina PURPOSIA Group úspěšně rozvíjí své portfolio prostřednictvím synergické spolupráce vlastních firem.
Díky propojení v rámci skupiny dokáže efektivně pokrýt celý řetězec – od investiční přípravy přes realizaci až po finální výrobu. Příkladem je nedávno dokončená modernizace výrobního areálu PREFA ONV, jedné z dceřiných společností skupiny, na níž se podílely další dvě společnosti z holdingu – developerská skupina ANTRACIT a floorING.
Kompletní modernizace výrobní haly v areálu ve vlastnictví skupiny ANTRACIT
Realizace se zaměřila především na rozsáhlou rekonstrukci výrobní haly PREFA ONV – došlo k výměně střešního pláště, elektroinstalace, osvětlení, mostových jeřábů i podlahy. Skupina ANTRACIT, která je současně vlastníkem daných nemovitostí, zajišťovala celou realizaci a halu tak technicky připravila na zavedení inovací a moderních výrobních technologií firmy PREFA ONV. Betonáž podlahy v objemu 372 metrů krychlových zajišťovala společnost floorING, která se věnuje výrobě a realizaci průmyslových podlah.
Tato investice skupiny ANTRACIT umožnila firmě PREFA ONV, specializované na výrobu železobetonových prefabrikátů, navýšit měsíční výrobní kapacitu na 1 200 metrů krychlových a zároveň se připravit na rozšíření produktového portfolia pro průmyslovou, občanskou i bytovou výstavbu.
Výroba „in-house“ – od návrhu po finální úpravy
PREFA ONV dlouhodobě staví na komplexním přístupu k výrobě – od projekce v systému BIM, přes zpracování výztuže a zámečnické či tesařské práce, až po betonáž a finální povrchové úpravy. Veškeré činnosti pokrývá vlastními kapacitami, což přináší vysokou efektivitu i flexibilitu při realizaci zakázek.
Architektonická studie pro další rozvoj
Ve spolupráci s architektonickým studiem CHVÁLEK ATELIER připravil ANTRACIT, coby developerská větev PURPOSIA Group, komplexní rozvojovou studii areálu. Zaměřuje se na optimalizaci provozního toku, rozšíření zázemí, zlepšení logistiky i parkovacích kapacit.
Součástí studie je i návrh budoucího využití ploch určených územním plánem pro sport a volnočasové aktivity – například sezónní parkování pro karavany s potenciálem následné transformace na retailové jednotky nebo občanskou vybavenost.
Tento přístup ilustruje dlouhodobou strategii PURPOSIA Group – využívat silné zázemí vlastních firem, cílit na efektivní investice a podporovat růst prostřednictvím propojených kompetencí v rámci skupiny.

Foto: se souhlasem PURPOSIA Group