Gastronomie
11/06/2020 Jaroslav Baďura

​Ostravský Bopcorn rozjel e-shop a má nové příchutě, třeba tvarůžkovou

Popcorn z Ostravy, neboli Bopcorn, po pouhých devíti měsících existence stále nezvolnil.

Vznikají nové příchutě, hledá se prostor pro novou výrobnu a rozjel se i nový e-shop, který v době koronavirové neskutečně zaměstnával majitele firmy, partnery Adinu Bálkovou s Michalem Klimasem.

“K pěti základním příchutím, tedy ke karamelu, arašídám, ostružině, jahodě a čokoládě jsme nově přidali slaný karamel a tvarůžky,” říká Adina Bálková.

Tvarůžková příchuť je na trhu asi měsíc a získává skvělé ohlasy. “Museli jsme vyladit chuť tak, aby nebyla ani příliš silná, ale ani slabá,” říká Adina Bálková.

Zapracování každé nové příchutě je zároveň dalším hledáním toho správného technologického postupu.

“Čím více vymýšlíme, tím je to náročnější. Udělat glazuru nebo směs, která na popcornu dobře drží a zachová jej zároveň křupavý, je složité. Tvarůžky navíc naprosto změní chuť i vůni, když se s nimi cokoliv provede.”

Bopcorn tvarůžky suší. “Nad konečnou recepturou jsme strávili nějaké dva měsíce,” říká Adina Bálková.

Až příští týdny či měsíce rozhodnou, zda se tvarůžkový popcorn stane členem základní nabídky, nebo půjde jen o speciál.

“Momentálně se ho snažíme nechat v základu, ale jelikož je zde nákladnější vstupní surovina, tak šla nahoru také cena. Původně jsme chtěli nechat ceny všech příchutí jednotné, ale bohužel to není možné.”

Zatím je ale tvarůžek ve stálé nabídce. “Velmi oblíbený je i čedar, takže se řídíme poptávkou. Zároveň si novou příchuť tvarůžků objednala podniková prodejna Olomouckých tvarůžků a chtějí náš výrobek zařadit jako nový produkt do své sítě prodejen. To nás velmi těší.”

Sdílejte článek