Nejnovější zprávy: Muž v dresu Baníku napadl během duelu se Spartou strážného. Poznáte ho? Autotest: Toyota Hilux. Pracovník roku.

Společnost

Ostravská Outlet Arena Moravia získala Tommyho Hilfigera

Už ve čtvrtek se v Outlet Arena Moravia otevře nová prodejna. Na své si přijdou milovníci značky Tommyho Hilfigera.

Outlet Arena Moravia má další lákadlo. Foto: Anna Buchtíková

Milovníky módy čeká se začátkem podzimu další výrazná novinka v Outlet Arena Moravia. Zdejší portfolio značek se rozrůstá o zastoupení žádané luxusní lifestylové značky Tommyho Hilfigera. Obchodní jednání jsou nyní u konce, značka ve čtvrtek 9. září v outletu slavnostně otevírá svou prodejnu.

Její plocha měří 350 metrů čtverečních a nabídne pestrou nabídku vyhledávaných kousků učených pro ženy a muže, ale také kompletní sortiment všech doplňků včetně obuvi. Exkluzivní nabídka počítá s outletovými cenami, které jsou garantovány ve výši 30 procent. „Zájem o zastoupení této značky jsme měli v outletu od samého počátku našeho otevření. Tommy Hilfiger je jednou z nejznámějších světových značek a je velmi oblíbený i mezi českými zákazníky. Těší nás proto, že můžeme nově nabídnout jeho nadčasové kolekce i našim zákazníkům,“ uvedla marketing a tenant manažerka centra Hanka Zielinová.

Doplnila, že během slavnostního otevření si návštěvníci ve čtvrtek mohou užít doprovodný program – vystoupí zde DJ Srp a také bude připravený přípitek v podobě welcome drinku a občerstvení. „V letošním roce se musíme potýkat s dopravními omezeními, které pocítili naši zákazníci na cestě k nám, proto jsme rádi, že se za námi rádi vracejí a že mají spolu s námi pro tyto opravy pochopení,“ řekla dále Zielinová.

Outlet Arena Moravia nabízí výhodné slevy outletového zboží po celý rok. Svou obchodní filosofii staví na celosvětově vzrůstající oblibě takzvané slow fashion – neboli pomalé módy – pro kterou je příznačné posuzování vlivu a dopadu módního průmyslu na životní prostředí. Tento přístup je blízký i módní značce Tommy Hilfiger, která ztělesňuje moderní americký styl. Ve svém podnikání se zavázala neplýtvat přírodními zdroji a dbát na nadčasovost módních kolekcí.