Miloslav Cváček
Krok za krokem k ISMM Group
Pivovar Ostravar letos na jaře uvařil nové pivo z rodiny Mustangů. Jmenuje se Mustang Hořký, a tak jak je pro značku Mustang typické, nové pivo opět propojuje tradiční ležák s moderními chutěmi.
V pátek 6. června proběhl v areálu pivovaru Ostravar křest nového piva. Křtu se ujal ambasador značky Mustang raper Marpo.
Společně s obchodním sládkem Vojtěchem Slivoněm a manažerem značky Daliborem Dubbem pokřtili nové pivo před zraky fanoušků, přímo před varnou ostravského pivovaru.
V průběhu Dne Mustanga mohli návštěvníci ochutnat letošní novinku přímo z pivních tanků. Během komentovaných prohlídek ostravští pivovarníci poodhalili i zákulisí přípravy nového piva.
Foto: se souhlasem Ostravaru
Nový Mustang Hořký je jednosladový hořký ležák, který vyniká především robustní hořkostí a příjemně dlouhým hořkým dozníváním. Má objem alkoholu 5,1 procent a hořkost 35 IBU. Jedinečný charakter a vytříbenou chuť novému pivu navíc dává speciální extra chmelení ve vířivé kádi. Finále obstarává otevřené spodní kvašení a tradiční dlouhé zrání v ležáckém sklepě.
Na trhu je nový Mustang Hořký od dubna letošního roku, v květnu Ostravar zahájil velkou televizní kampaň. Nová televizní reklama se natáčela v Ostravě na ikonických místech, jako jsou nová lávka nad Bazaly, Stodolní nebo radnice.
Foto: se souhlasem Ostravaru
Tento týden se nový Mustang Hořký představuje na kultovním festivalu Rock for People, na který zavítá rekordních 50 tisíc návštěvníků. Promotéři z Ostravaru zajistili výčepní místa pro nové pivo hned v blízkosti hlavního pódia, na kterém letos vystoupí například Guns N’ Roses, Linkin Park, Slipknot nebo Sex Pistols.