Auto
15/10/2021 Václav Menšík

Lexus v Ostravě podpořil děti se zrakovým postižením

Lukáš Wagneter

Nově otevřený Lexus Ostrava podpořil ve spolupráci s Nadací Leontinka příspěvkem 200 000 Kč Společnost pro ranou péči v Ostravě, která pomáhá dětem se zrakovým a kombinovaným postižením od narození.

„Včasná stimulace zraku i ostatních smyslů má velký dopad na budoucí život dítěte a správně nastavená péče může zásadním způsobem zmírnit dopad zrakového i jiného postižení,“ říká Barbara Hucková, ředitelka Nadace Leontinka.

Značka Lexus otevřela v Ostravě už svůj pátý showroom v České republice. Centrum provozované společností AUTOBOND GROUP je vybaveno podle nejmodernějších standardů značky, aby dokázalo poskytnout prvotřídní péči podle filozofie japonské pohostinnosti Omotenashi.

V designové zákaznické zóně si zájemce o vůz může během rozhovoru s prodejcem vypít kvalitní kávu. Nadstandardní zázemí a služby jsou připraveny nejen v prodejní zóně showroomu, ale i v servisní části.

„Otevření showroomu v Ostravě jsme dlouho plánovali. Bylo pro nás logickou volbou při zajišťování dostupnosti vozů Lexus pro zákazníky ze všech koutů ČR. Vedle Karlových Varů, Prahy, Brna a Průhonic má nyní značka silné zázemí i v Moravskoslezském kraji," říká Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značek Toyota a Lexus.

Zájemci si v novém showroomu mohou vyzkoušet všechny nejdůležitější modely značky Lexus. K vidění je městský crossover UX 250h, facelift manažerského sedanu ES 300h s vylepšenými asistenčními systémy a světlomety nebo vůbec nejprodávanější model značky, SUV RX 450h.

Hlavní hvězdou je ale nová generace rodinného SUV NX, který je jako první vůz v historii značky dostupný nejen ve full-hybridní verzi, ale také jako ještě dynamičtější plug-in hybrid. Zároveň nabízí progresivní design a špičková multimédia. Doba dodání z výroby se u většiny z nich pohybuje od 5 do 7 měsíců, což je méně, než nabízí jiné prémiové značky.

„Na zastoupení značky Lexus pro Ostravu jsme pracovali déle než 2 roky, museli jsme prokázat, že jsme ti praví pro prodej prémiového segmentu, splnit přísná kritéria a nastavit vysoké standardy prodejních i servisních služeb, které zákazníci od této značky očekávají. Koupě vozů Lexus je něco jako vstupenka do jiného světa, ve kterém zákazníkům nabídneme maximální pohodlí, předvídáme jejich přání a vycházíme jim vstříc,“ říká Milan Štědra, výkonný ředitel a předseda představenstva Autobond Group.

Značce se na českém trhu daří, Lexus zvýšil počet objednávek o 46 procent.

Foto: Lukáš Wagneter
Sdílejte článek