Společnost
08/12/2022 Jaroslav Baďura

Klienti RBP se mohou k návštěvě pobočky objednat z pohodlí domova

Klienti Zdravotní pojišťovny RBP už nemusejí čekat na vyřízení svých záležitostí.

"Zdravotní pojišťovna RBP rozšiřuje v rámci pilotního projektu provoz rezervačního systému pro objednávání návštěv na dalších pobočkách, proto je nyní možné se objednat do některé ze čtrnácti poboček z pohodlí domova," uvedl Robert Hruška, ředitel pro obchod a správu RBP.

Konkrétně se jedná o pobočky v Českém Těšíně, Frýdku-Místku, Havířově, Hodoníně, Karviné, Kopřivnici, Kroměříži, Novém Jičíně, Opavě, Ostravě - ředitelství, Ostravě v Nové Karolině, Ostravě-Hrabůvce, Ostravě-Porubě a Valašském Meziříčí.

"Kdykoliv je možné vybrat si konkrétní pobočku, službu, datum a čas, kdy se k nám náš klient dostaví. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se zavedení rezervačního systému nijak nedotkne. Na dalších vybraných pobočkách bude rezervační systém zprovozněn v průběhu roku 2023," dodal Robert Hruška.

Rezervační formulář k jednotlivým pobočkám je k dispozici zde.

Sdílejte článek