Je váš design bold? Jediná designérská konference v Česku chystá třetí ročník
Už 18. listopadu se Brno opět promění v mekku grafického designu. Jediná konference pro designéry v Česku – Brno Bold 2024 – připravuje svůj třetí ročník. Letos poprvé také s mezinárodními řečníky a více než 500 kreativci pod jedinou střechou.
Pokud hledáte příležitost, jak načerpat aktuální know-how, vyšlete sebe nebo rovnou celý tým právě do Brna. Platforma Brno Bold představuje unikátní prostor pro vzdělávání a rozvoj grafických designérů, který tvoří samotní designéři.
Stejnojmenná konference navazuje na celoroční workshopy a neformální setkání, které vznikají pod křídly brněnského Bloomfield Studia. Letošní ročník přináší větší prostory, zvučná evropská jména i důraz na široký záběr témat. Čeká na vás praktické know-how, inspirativní příběhy a reálné příklady z projektů velkých značek.
Foto: se souhlasem Brno Bold
„Ať už vás zajímá brand design a jeho rozvoj, interaktivní 3D technologie nebo nové přístupy, konference Brno Bold 2024 je tím správným místem – jak pro freelancery a agenturní týmy, tak designéry přímo z firem. Můžete se těšit na znalosti šéfdesignérů těch nejzajímavějších projektů, které vás inspirují k dalšímu budování vlastního brandu," řekl Vít Rýznar, pořadatel konference a kreativní ředitel Bloomfield Studia.
Do Brna zavítají špičky evropské designérské scény: Björn Kusoffsky ze Stockholm Design Lab (autor ikonického IKEA Food), Rik Oostenbroek – amsterodamský mistr 3D designu a umělec tělem i duší či Radim Malinic – londýnský brandový mág a autor mnoha knih o kreativitě. Doplní je místní Barbora „Bessa“ Kmecová – talentovaná slovenská ilustrátorka, Milan Šemelák – autor techniky CreateValue a průvodce po Marsu, Rudolf Letko – šéfdesignér slovenské agentury GoBigname, Martin Vácha – zakladatel písmolijny Displaay nebo Radek Micheller – grafický designér Bloomfield Studia.
Foto: se souhlasem Brno Bold
Brno Bold 2024 je jedinou konferencí svého druhu u nás. „Tím, že ji tvoří samotní designéři, zde načerpáte skutečně relevantní témata. O pulzující tvořivou atmosféru a den nabitý kreativitou tak nebude nouze. Naším cílem je, aby úroveň mainstreamové vizuální komunikace v Česku rostla. Na ulicích, v online prostředí i v tisku. Všechny, kdo na sobě chtějí pracovat a posouvat se, propojujeme se špičkovými designéry a designérkami i podnikateli a podnikatelkami v kreativním byznysu," dodal Rýznar.