Byznys
10/07/2019 Jan Kubečka

Dvojice mladých podnikatelů z Ostravy chce prorazit ve světě pánských doplňků

​Dvojice ostravských podnikatelů se po několika letech úspěšného podnikání v oblasti financí a účetnictví rozhodla investovat do kreativního odvětví.

Nový trh, na kterém chtějí uspět, je svět pánských doplňků. Do byznysu se vrhají s myšlenkou zbourat zažité formální standardy pánské módy. Do tvrdé konkurence vstupují se značkou Galahad.

Jakuba Lukšíka s Pavlem Goluchem spojila dohromady revolta proti nudným pánským doplňkům. Svým klientům chtějí nabídnout alternativu, která vyjádří osobnost svého nositele.

„Žijeme ve světě, kdy seberealizace a vytváření vlastní pozice na trhu a ve společnosti hraje větší roli, než kdy předtím,“ říká Pavel Goluch.

Celý koncept podtrhuje výroba a design tvořený v České republice. Výrobu majitelé po dlouhém hledání a tápání svěřili do rukou krejčích z Rýmařova.

Ve městě v podhůří Jeseníků se na tkalcovských stavech vyrábí už od roku 1890 látky z těch nejemnějších tkanin. Součástí tradice je i krejčovská výroba, ve které vznikají doplňky Jakuba a Pavla.

Designovou linku první kolekci udává mladá designérka Eva Vernerová, absolventka Střední umělecké školy Ostrava. Kravatám dala do vínku minimalistický, ale výrazný design. Celá kolekce je limitovaná a z každého designu nevznikne více než deset kusů.

Exkluzivní edice jsou základním odlišením od konkurence. Zákazník tak dostane jedinečný produkt s rukopisem mladých designérů.

„Těší nás spolupráce s mladými designéry, kteří s námi rádi spolupracují, protože jim nabízíme příležitost se plně realizovat na našich produktech. Je bohužel smutnou pravdou že mnoho studentů v oboru designu má po dostudování problémy realizovat se v oboru. Proto jsme velice rádi, že můžeme poskytnout platformu, kde můžou získat zkušenosti a vytvořit si praxi pro své budoucí uplatnění,“ popisuje Jakub Lukšík.

Součástí aktuální kolekce jsou kravaty vyráběné ze saténu, který je nejen příjemný na pohmat, ale svou strukturou usnadňuje vázání kravaty.

Do budoucna se chce dvojice majitelů zaměřit i na ostatní pánské doplňky v podobě náramků z atypických materiálů či polodrahokamů. Vystoupit z vod pánské módy a výhradně českého designu však nehodlají.

Galahad svým sortimentem míří především na lidi pohybující se v byznysu nebo v případě křiklavějších designů na zákazníky, kteří se nebojí vyjádřit svou životní filozofii skrze módu. Společným prvkem je důraz na kvalitu zpracování a design.

Aktuální nabídku produktů si lze prohlédnout a zakoupit na e-shopu značky. K vidění budou také na akcích zaměřených na design.

V budoucnu je v plánu kamenná prodejna v Ostravě.

Sdílejte článek