Byznys
28/04/2017 Jaroslav Baďura

ČEZ Distribuce otevřela technické konzultační místo v Ostravě

Podat žádost o připojení k odběru elektřiny či přeložku vedení nebo zjistit informace o odstávkách mohou lidé každý pracovní den v nově otevřeném technickém konzultačním místě (TKM) společnosti ČEZ Distribuce v Domě energetiky v Ostravě.

Nové kontaktní pracoviště, kterým chtějí energetici přispět ke zlepšení obsluhy svých klientů, má samostatný vchod ze strany od Domu kultury města Ostravy. „TKM v severomoravské metropoli je druhé v Česku, už v prosinci firma otevřela kontaktní místo v Děčíně,“ uvedl mluvčí Skupiny ČEZ Vladislav Sobol.

„Mnoho klientů stále preferuje osobní kontakt, nebo jejich požadavek je natolik specifický, že je nutno tuto záležitost vyřešit osobně popřípadě ve spolupráci s ostatními techniky. Chceme trvale zlepšovat dostupnost a kvalitu služeb, které našim klientům poskytujeme,“ vysvětluje důvod otevření TKM Vladimír Budinský, místopředseda představenstva ČEZ Distribuce.

„V dlouhodobém plánu máme zřídit i další technická konzultační místa v ostatních regionech,“ dodává Budinský.

TKM je otevřeno pět dní v týdnu. V pondělí a středu bude otevírací doba od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 14 hodin.

Obsluha TKM nabízí všem klientům profesionálně vyškolené zaměstnance, kteří pomohou s požadavky týkající se distribuční problematiky. TKM nebude řešit obchodní záležitosti, ty musí klienti řešit se svým obchodníkem.

Jaké požadavky se na TKM řeší:
– žádosti o připojení, změnu příkonu
– přeložky distribučního zařízení
– nahlášení poruchy
– informace o odstávkách elektřiny
– vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci
– zaizolování či odizolování vedení
– ořezy stromoví v blízkosti vodičů
– požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu
– dotazy na spínání HDO
– požadavky na odplombování či zaplombování odběrného místa
– dotazy technického charakteru a další.

„Otevření TKM je další krok ČEZ Distribuce ve zlepšování obsluhy svých klientů. Spustila bezplatnou kontaktní linku 800 850 860 pro hlášení poruch a řešení distribučních požadavků,“ uvedl mluvčí Sobol.

Pro všechny klienty z řad domácností a podnikatelů spustila nový on-line portál pro komunikaci s distributorem – distribuční portál zvaný DIP. Ten nabízí řadu užitečných informací o odběrném místě.

Nově také zprovoznila jako první provozovatel distribuční soustavy v České republice systémové rozhraní ESB (Enterprise Service Bus), které umožňuje přímou komunikaci mezi systémy distributora a obchodníka.

Sdílejte článek