Byznys
25/02/2021 Jaroslav Baďura

Baník Ostrava má nového partnera, síť čerpacích stanic MOL

Fotbalový klub Baník Ostrava má nového partnera - společnost MOL Česká republika.

Klub to dne soznámil na své oficiálním webu. "Obě strany se v minulých dnech dohodly na uzavření spolupráce," uvedl klub v prohlášení.

Logo sponzora MOL mohli fanoušci Baníku prostřednictvím televizního přenosu poprvé vidět na reklamních nosičích při utkání s Jabloncem v neděli 14. února.

MOL Česká republika, provozovatel druhé největší sítě čerpacích stanic v tuzemsku, se kontraktem s ostravským klubem připojuje k partnerům jako Puma, Radegast, Solaris nebo MM Reality.

„Jsme rádi, že se společnost MOL rozhodla spojit se značkou FC Baník Ostrava. Obě naše značky spojuje vytrvalost, energický a ambiciózní přístup, a věřím, že se tak bude jednat o přínosné partnerství pro obě dvě strany,“ uvedl Michal Bělák, výkonný ředitel FC Baník Ostrava.

MOL se podpoře českého sportu věnuje dlouhodobě. Za dobu svého působení v Česku podporoval již ženskou házenkářskou MOL Ligu, tým ERA Basketball Nymburk, rally tým Vančík Motorsport nebo tenistku Karolínu Plíškovou.

MOL však ani ve fotbale není nováčkem – již pátým rokem spolupracuje s Fotbalovou asociací ČR jako titulární partner MOL Cup.

„Od počátku působení značky MOL v Česku se angažujeme jako sponzor českého sportu; týmů i jednotlivců. Chceme pomoci sportovcům a týmům růst a neustále se zlepšovat – stejně jako se o to snažíme my v MOL. Partnerství s Baníkem do naší strategie skvěle zapadá,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Sdílejte článek