„Pečlivě jsme naslouchali potřebám zákazníků, abychom mohli vytvořit vůz pro každého. Nová generace i30 je vozem, který v Evropě ztělesňuje naši DNA: cenově dostupný, s přitažlivým designem, inovativní technikou a skvělými jízdními vlastnostmi,“ uvedl viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe zodpovědný za marketing Jochen Sengpiehl.
Nabídka motorů zahrnuje přeplňované motory s nižším zdvihovým objemem, které se vyznačují vyšší hospodárností. Zákazníci mají na výběr tři zážehové motory a jeden turbodiesel 1,6 litru ve třech výkonových stupních.
Nová generace i30 je prvním vozem Hyundai, který může být vybaven novým přeplňovaným zážehovým čtyřválcem 1.4 T-GDI o výkonu 140 koní.
Hyundai je v současnosti třetí nejprodávanější značkou na českém trhu. Od ledna do srpna prodala 13.763 osobních aut, tedy o téměř sedm procent meziročně více.