Společnost
11/12/2020
Jaroslav Baďura
Foto na památku nebo vkusná reklama. Do Ostravy míří chytré poutače
Prokešovo náměstí v Ostravě oživil zajímavý poutač City Glass.
"Je nám jasné, že reklama nemůže z veřejného prostoru zmizet, jsme proto rádi za vkusné a chytré řešení firmy Seepoint," uvedla iniciativa Ostrava 360, která usiluje o snížení dopadu reklamního smogu na město a nabízí podporu při řešení koncepční a vkusné vizuální komunikace.
Poutač City Glass bude nabízen především kulturním a městským institucím jako trvale umístěný nosič v jejich blízkosti.
Poutač má přidanou hravou funkci. Pokud na něm není plakát, funguje samostatně jako fotorámeček v podobě známky nebo třeba divadelní opony.
Související články
Společnost
Do Ostravy míří rodinný Bezva Fest. Přiveze dětské hvězdy, Pokáče i influencery
16/05/2024
Petr Sobol
Společnost
Rezidence Stodolní: nadčasové moderní bydlení po vzoru londýnské King´s Cross
15/05/2024
Petr Sobol
Nejnovější články
Společnost
Půl století zakopaná pistole připomíná justiční vraždu generála ze Štítiny
12/05/2024
Petr Broulík
Společnost
Ostravské tramvajové zastávky dostanou nový kabát. Které čeká proměna?
13/05/2024
Petr Sobol
Gastronomie
Vietnamské bistro s přátelskou atmosférou. Ostrava si oblíbila Eat Nam
13/05/2024
Petr Sobol